CONTACTATI-NE

Pentru oferte personalizate

Oferte și Promoții

Descoperă cele mai noi oferte și promoții oferite de partenerii noștri.

Lucrarile noastre

Oferim servicii de masurare, taiere, finisare, amenajare si mentenanta pentru orice tip de piatra.

Îți oferim cu drag recomandări și consiliere specializată

Scrie-ne aici despre proiectul sau planurile tale

    INFORMATII UTILE

    Platformă de suport online dedicată amenajărilor cu piatră

    Date contact parteneri:  STONEXPERT

    Depozit materiale
    Sos. de Centura 3 – 4 Chiajna IF (reper Waze | Google:  STONEXPERT)
    Cu programare la tel: 0723.539.822
    E-mail: contact@stonexpert.ro
    Mob | Wapp: 0723.539.822

    Decorațiuni și amenajări cu piatră

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    Poti transmite cererea ta online, simplu si rapid prin formularul de contact, prin WhatsApp sau telefonic, la numarul 0723 539 822 iar un consultant iti va prelua cererea imediat.

    În urma unei comenzi online, către partenerii noștri, vei primi prin email o factura proforma ce poate fi achitata prin ordin de plata / transfer bancar. De regula, produsele trebuiesc achitate integral inainte de livrare, in cazul produselor finite.

    Da, partenerii nostri dedicați în amenajările cu piatră naturală  pot face piese pe comandă personalizate.

    Cele mai cerute produse din partea clientilor nostri, sunt blaturile de bucatarie (blaturile de lucru) si baie, urmate de produsele esentiale: trepte, glafuri si pardoseli. O categorie mai speciala de produse realizate pentru amenajarile deosebite, o reprezinta piesele exclusiviste pentru placarea semineelor sau medalioanele de pardoseli.

    Piesele pe comanda din categoria blaturilor in mod special, beneficiaza optional de servicii complete, respectiv: masuratori, transport si montaj profesionist. Serviciile sunt efectuate cu echipa proprie si disponibile in toata tara. 

    • Termenul de livrare variaza in functie de tipul de produs.     
    • Pentru produsele standardizate aflate in stoc, termenul este de 1 – 2 zile lucratoare de la data comenzii si confirmarea incasarii contravalorii comenzii. 
    • Pentru produsele pe comanda (blaturi spre ex.) termenul mediu este de 7 – 10 zile lucratoare, dupa plata avansului si confirmarea cotelor finale.
    • Partenerii nostri asigură servicii de livrare nationala rapida si transport international, prin flota proprie sau parteneri autorizati, pentru ca produsele tale sa ajunga la timp si in conditii excelente.
    • Produsele pe comanda (ex. blaturi de lucru) care contin serviciile de montaj, beneficiaza de transport GRATUIT, pe plan national.
    • Produsele standardizate, care nu beneficiaza de serviciile de montaj, se livreaza din depozitul Bucuresti, iar costul transportului se achita separat in functie de dimensiunea, respectiv greutatea produselor si localitatea de destinatie.
    • Produsele trebuiesc preluate de persoana responsabila (clientul sau reprezentantul acestuia), in momentul in care ajung la destinatie, iar descarcarea intra in totalitate in sarcina clientului, care trebuie sa asigure toate conditiile necesare.
    • Receptia produselor de catre client sau reprezentantul acestuia, este obligatorie la descarcare, iar in cazul in care exista obiectii sau alte situatii, acestea se vor comunica pe loc inclusiv transportatorului in scris, iar catre  furnizor se vor transmite observatiile prin adresa de email sau formularul de contact.  Orice reclamatie ulterioara descarcarii si plecarii transportatorului, este lovita de nulitate si nu este luata in considerare.
    •  
    • Da, 2 ani, conform legislatiei in vigoare.

    In cazul in care produsele nu sunt conforme cu specificatiile tehnice mentionate in comanda, Cumparatorul poate refuza bunurile livrate. In aceasta situatie, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.  Cumparatorul ca persoana fizica, are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul, ca renunta la achizite, fara invocarea unui motiv, fara penalitati, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului si il pot returna in acelasi termen mentionat anterior de 14 zile. Aceste prevederi contractuale sunt aplicabile doar Cumparatorilor persoane fizice, Renuntarea la achizitie in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate si achizitionate online. Comenzile care au fost ridicate de la sediul/punctele de lucru ale Vanzatorului, sau au fost transportate prin mijloacele proprii ale Vanzatorului, direct la Cumparator, nu sunt considerate comenzi la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca fiind corespunzatoare cu scopul si nevoile Cumparatorului.

    Data receptionarii produselor, este data preluarii acestora, de la reprezentantul firmei de curierat sau transportatorul autorizat. Aceasta data este demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier/transportator. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, inclusiv daca este cazul, cu ambalajul original si toate documentele ce il insotesc. Returul produselor se face in termen de 14 zile lucratoare de la data receptiei acestora, iar data returnarii se considera a fi data la care produsele ajung la sediul/depozitul furnizorului. Rambursarea sumelor catre client, se face in termen de 14 zile de la receptionarea fizica a produselor in depozitul furnizorului, in contul bancar indicat de Cumparator in formularul de retur. Produsele trebuie sa fie rambursate in aceleasi conditii in care au fost livrate, orice modificare a acestora, poate presupune o recalculare ulterioara a sumelor rambursate catre client.

    • daca depasesc termenul de 14 zile de la data primiri;      – cand corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
    • daca sunt produse executate pe comanda dupa specificatiile Cumparatorului;
    • produsele au facut obiectul unei comenzi speciale;
    • daca prezinta urme vizibile de uzura; lovire sau deteriorare;
    • au fost achizitionate din showroom si desi prezentau unele defecte, Cumparatorul le-a acceptat in schimbul unei reduceri de pret;
    • au facut obiectul unei oferte promotioanle, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului    
    • in lipsa ambalajului original cu toate accesoriile integre;  
    • in cazul in care produsele au fost folosite sau prezinta urme de adeziv sau alte substante similare si nu mai pot fi returnate in stare corespunzatoare;
    • Nerespectarea conditiilor mentionate mai sus, precum si situatia in care produsul este pus prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
    • Returnarea integrala a contravalorii achitate, se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare.
    • Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator, sau de folosirea necorespunzatoare a produsului, va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective, nu vor putea face obiectul returului.

    In cazul produselor personalizate care sunt executate coform specificatiilor clientului (ex: blaturi, trepte, glafuri, pardoseli) din momentul in care a fost achitat un avans, care este echivalent cu acceptarea si confirmarea unei comenzi ferme, comanda nu mai poate fi modificata sau anulata. Aceleasi conditii se aplica si in cazul in care in mod special si la cererea expresa a clientului, a fost adus un produs pe comanda (care nu se gasea in stocul Vanzatorului) respectiv acea comanda nu mai poate fi anulata.

    Pot exista adeseori, diferente de nuante (in special la rocile naturale de marmura, travertin, granit) intre mostre sau placile / lastrele vazute in depozit / showroom si comanda pe care o primesti. Aceasta se datoreaza faptului ca piatra este un material natural care nu are o culoare omogena si foarte uniforma pe toata suprafata, existand mici variatii de culoare si texturi de la lot la lot, acest aspect reprezentand o caracteristica absolut normala si prin care acest tip de material este unic si deosebit.

    Daca se observa totusi o problema in ceea ce priveste calitatea placilor / pieselor, la receptia acestora, iti recomandam sa faci o fotografie cu aspectul sesizat si sa o trimiti impreuna cu datele comenzii tale, catre furnizor.  Fiecare situatie este analizata rapid, in vederea solutionarii oricarei posibile neconcordante aparute.

    INFORMATII UTILE

    Program:
    Luni—Vineri: 9:00AM–5:00PM
    Sambata: 09:00AM–2:00PM